- Contact
- Betaalmethoden
- Aanbetaling & ruilen
- Verzenden & retourneren
- Service
- Algemene voorwaarden
- Privacy Policy
- Nieuwste instagram posts
Service
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals je verwacht had. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected].
Klachten worden uitsluitend via email behandeld: [email protected]
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."
Voor alle andere vragen
Bel ons
Elke dag 9.00 tot 19:00
Email ons
Social media
Volg ons
WK Home b.v.
Argonweg 20 -22
3812 RB Amersfoort
Nederland Bekijk op Google Maps
VATnr. NL866380802B01
KvK: 93400063